Erasmus+ projekt – Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu / Virtual Experience in the Real Worl

Broj projekta: KA122-VET-C347F0C8
Trajanje projekta: 1. rujna 2024. – 31. kolovoza 2025.
Nositelj projekta: Srednja škola Ludbreg

Srednja škola Ludbreg uspješno je provela Erasmus+ projekt „Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu / Virtual Experience in the Real World“, koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije putem Agencije za mobilnost i programe Europske unije. Projekt, ukupne vrijednosti 68.355,00 eura, provodio se od 1. rujna 2024. do 31. kolovoza 2025. godine, a obuhvatio je tri mobilnosti učenika i nastavnika u Španjolskoj.

U projektu je sudjelovalo 27 sudionika – 14 učenika i 13 nastavnika te dva nastavnik u pratnji. Učenici su obavljali stručnu praksu u poduzeću Forja Roja, specijaliziranom za razvoj virtualne i proširene stvarnosti. Organizacija domaćin bila je organizacija Euromind Projects. Tijekom boravka učenici su razvijali digitalne, tehničke i jezične vještine, učeći o programiranju, 3D modeliranju i izradi interaktivnih aplikacija u alatu Unity te su kroz timski rad stjecali nova profesionalna iskustva u međunarodnom okruženju.

Nastavnici su sudjelovali u job shadowing mobilnosti i edukaciji “Unlocking AI – Artificial Intelligence in Education”, gdje su stekli znanja o primjeni umjetne inteligencije i digitalnih alata u obrazovanju te o suvremenim metodama poučavanja. Kroz svakodnevnu stručnu komunikaciju na engleskom jeziku dodatno su razvijali jezične kompetencije, a kroz boravak u inozemstvu i suradnju s kolegama iz drugih zemalja ojačali kulturološku i međukulturnu osviještenost.

Projekt je uspješno ostvario sve planirane ciljeve i ishode – učenici i nastavnici stekli su nova znanja, iskustva i vještine koje doprinose razvoju kvalitetnog, modernog i otvorenog obrazovanja. Sudjelovanje u projektu bilo je dragocjeno iskustvo koje je osnažilo sve sudionike i povećalo međunarodnu prepoznatljivost škole.

Zahvaljujući Europskoj uniji i Agenciji za mobilnost i programe Europske unije, svi troškovi mobilnosti – putovanje, smještaj, prehrana, edukacije i kulturne aktivnosti – bili su u potpunosti financirani iz sredstava Europske unije, čime je omogućeno ravnopravno sudjelovanje svih učenika i nastavnika te uspješna realizacija projekta.

#ampeu #erasmus+ #IT

Uputu kako izraditi računalnu igricu na platformi Unity možete pruzeti OVDJE. Uputu su izradili učenici koji su bili na mobilnosti. Uputa je podložna daljnjoj razradi i nadogradnji.

Mobilnost učenika u Malagi

U sklopu Erasmus+ projekta „Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu“ broj 2024-1-HR01-KA122-VET-000235317 koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije putem Agencije za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU), učenici Srednje škole Ludbreg proveli su dvotjednu mobilnost u španjolskom gradu Malagi. Mobilnost se odvijala u organizaciji Euromind Projects, a domaćin stručne prakse bilo je poduzeće Forja Roja, specijalizirano za razvoj digitalnih i virtualnih tehnologija. Tijekom stručne prakse učenici su sudjelovali u programu pod nazivom Virtual Reality u okviru kojeg su razvijali softverska rješenja u alatu Unity te učili koristiti uređaje poput HoloLens, Oculus Rift i HTC Vive. Kroz praktičan rad stekli su dragocjena znanja o stvaranju virtualnih okruženja, programiranju i dizajniranju interaktivnih aplikacija. Pokazali su iznimnu angažiranost, odgovornost i želju za učenjem, a njihovi su mentori pohvalili njihovu motiviranost i brz napredak u svladavanju zadataka. Prije odlaska na mobilnost učenici su prošli temeljite pripreme koje su uključivale jezične i kulturološke radionice te stručne pripreme iz područja digitalnih vještina i programiranja. Tijekom radionica upoznali su se s osnovama španjolskog jezika, kulturom i običajima Španjolske, a u online susretu s organizacijom domaćinom razgovarali su o pravilima ponašanja, prehrani i organizaciji boravka. Takve su pripreme pridonijele većoj sigurnosti i samopouzdanju učenika te njihovoj boljoj prilagodbi u novom okruženju. Nakon završetka stručne prakse učenici su u rezidenciji nastavili rad na izradi završnog programa, pokazujući entuzijazam i timski duh. Iako su dani bili ispunjeni aktivnostima, pronašli su vrijeme i za opuštanje te druženje s učenicima iz Poljske koji su boravili u istoj rezidenciji te jednodnevne izlete. Jedno slobodno poslijepodne iskoristili su za nezaboravno dvosatno krstarenje Atlantskim oceanom, koje je svima ostalo u prekrasnom sjećanju. Tijekom boravka posjetili su i kulturne znamenitosti Malage – spomenik i muzej Pabla Picassa, stadion nogometnog kluba Málaga CF te su uživali u šetnjama uz obalu i pješčane plaže. Na kraju mobilnosti učenici su primili Europass Mobility dokumente i potpisane Learning Agreemente, koji potvrđuju uspješno ostvarene ishode učenja i stečene kompetencije. Ti dokumenti predstavljaju vrijedan dokaz o njihovom međunarodnom iskustvu, profesionalnom razvoju i sposobnosti primjene stečenih znanja u praksi. Ova mobilnost donijela je učenicima novo razumijevanje povezanosti teorije i prakse, potaknula njihovu kreativnost i otvorenost prema novim iskustvima te im omogućila razvoj stručnih, jezičnih i međukulturnih vještina. Zahvaljujući podršci Europske unije i programu Erasmus+, učenici su stekli neprocjenjivo iskustvo koje će ih pratiti u daljnjem školovanju, ali i u budućem profesionalnom životu.

Nastavnici na prećenju poslova u Malagi

U sklopu Erasmus+ projekta „Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu“ broj 2024-1-HR01-KA122-VET-000235317, koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije putem Agencije za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU), osam nastavnika Srednje škole Ludbreg sudjelovalo je u Job Shadowing programu „Tech and Media Insights“ koji se održao u razdoblju od 8. do 14. lipnja 2025. godine u Malagi, u organizaciji Euromind Projects i partnerskog poduzeća Forja Roja. Tijekom sedmodnevnog boravka, nastavnici su imali priliku promatrati rad stručnjaka iz različitih sektora – informacijskih tehnologija, medija, marketinga, izdavaštva, tiska i telekomunikacija. Program je bio strukturiran tako da je omogućio uvid u stvarne poslovne procese, suvremene tehnologije i trendove koji oblikuju tržište rada. Prvi dan bio je posvećen upoznavanju domaćina i predstavljanju plana aktivnosti te radionici o poslovnoj kulturi Španjolske. Sudionici su se upoznali s bontonom, poslovnim običajima, hijerarhijom, organizacijom rada i komunikacijskim stilovima karakterističnima za mediteranski poslovni kontekst. U sljedeća tri dana nastavnici su proveli vrijeme u tvrtkama i organizacijama koje posluju u tehnološkom i medijskom sektoru. Upoznali su se s načinom rada IT programera, tehničara za računalne mreže, marketinških stručnjaka, grafičkih dizajnera, multimedijskih tehničara, tiskarskih tehničara i organizatora događanja. Aktivno su promatrali rad stručnjaka, sudjelovali u analizama poslovnih procesa, postavljali pitanja i razmjenjivali iskustva s domaćinima. Zadnji dan bio je rezerviran za okrugli stol na kojem su nastavnici razmijenili dojmove, raspravili o stečenim iskustvima, ispunili dnevnike stručnog usavršavanja i sudjelovali u evaluaciji programa. Tom prilikom analizirali su razlike između poslovne kulture Španjolske i Hrvatske te prepoznali koje bi dobre prakse mogli prenijeti u svoj nastavni rad. Sudjelovanjem u ovom programu nastavnici su stekli dragocjeno iskustvo i bolje razumijevanje funkcioniranja suvremenih poduzeća, potreba poslodavaca i očekivanja od budućih zaposlenika. Uvidom u stvarne radne procese prepoznali su koje vještine, bilo tehničke, digitalne ili meke vještine poput timskog rada, komunikacije i prilagodljivosti treba razvijati kod učenika kako bi bili konkurentni na tržištu rada. Ova mobilnost omogućila je nastavnicima da povežu teorijska znanja s praksom, unaprijede profesionalne kompetencije te stečeno iskustvo prenesu svojim kolegama i učenicima u školi. Iskustvo praćenja rada stručnjaka u različitim industrijama bilo je neprocjenjivo za profesionalni razvoj, a ujedno je doprinijelo modernizaciji nastave i jačanju suradnje između obrazovnog i gospodarskog sektora.

Nastavnici na strukturiranom tečaju na Tenerifima

U sklopu Erasmus+ projekta „Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu“ broj 2024-1-HR01-KA122-VET-000235317 koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije putem Agencije za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU), pet nastavnika Srednje škole Ludbreg sudjelovalo je u strukturiranom tečaju “Unlocking AI – Artificial Intelligence in Education” održanom od 12. do 16. svibnja 2025. godine na Tenerifima, u organizaciji ustanove Idevelop Training S.L.U.. Tijekom petodnevnog programa nastavnici su kroz interaktivne radionice i praktične aktivnosti usvajali znanja o umjetnoj inteligenciji (AI) i njezinoj primjeni u obrazovanju. Tečaj je bio osmišljen kako bi sudionicima pružio temeljna, ali i napredna znanja o korištenju AI alata u svakodnevnom radu. Nastavnici su učili kako prepoznati mogućnosti umjetne inteligencije u nastavnom procesu, kako odgovorno koristiti postojeće alate te kako stvoriti vlastite obrazovne sadržaje uz pomoć AI tehnologije.

Prvi dan bio je posvećen upoznavanju s osnovama umjetne inteligencije, njezinom poviješću i primjerima primjene u poučavanju, učenju i vrednovanju. Upoznali su aplikacije za generiranje teksta, naučili kako formulirati učinkovite upite (tzv. prompte) te istražili načine prepoznavanja tekstova koje je generirao AI. Sljedećih dana sudionici su se bavili generiranjem slika, izradom animacija i personaliziranog vizualnog sadržaja, kao i korištenjem AI alata u Canvi za izradu prezentacija i kvizova. Posebna pozornost posvećena je autorskim pravima i etičkim pitanjima, uključujući odgovorno korištenje umjetne inteligencije u obrazovnom kontekstu. Radni dio tečaja odvijao se u dinamičnoj i suradničkoj atmosferi, a nastavnici su aktivno sudjelovali u raspravama, grupnim zadacima i razmjeni iskustava s kolegama iz Poljeske. Kroz praktične zadatke razvijali su kritičko mišljenje, kreativnost i digitalne vještine, a komunikacija na engleskom jeziku pridonijela je jačanju njihovih jezičnih kompetencija. Nastavnici su se vratili s novim idejama, vještinama i znanjem koje planiraju prenijeti kolegama i primijeniti u nastavi. Ova mobilnost potvrdila je koliko su međunarodne edukacije važne za profesionalni razvoj nastavnika i za unaprjeđenje kvalitete obrazovanja u skladu s modernim tehnološkim trendovima.

Dodjela certifikata učenicima nakon završene prakse

 Na kraju mobilnosti, u sklopu Erasmus+ projekta „Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu“ broj 2024-1-HR01-KA122-VET-000235317, učenici su uspješno ostvarili sve planirane aktivnosti i ishode učenja definirane u Learning Agreementu. Tijekom boravka pokazali su iznimnu angažiranost, odgovornost i motiviranost te su s velikim interesom sudjelovali u svim stručnim, kulturnim i obrazovnim aktivnostima. Po završetku mobilnosti učenicima su uručeni Europass Mobility dokumenti i potpisani Learning Agreementi, čime je službeno potvrđeno stjecanje njihovih novih znanja, vještina i kompetencija. Ti dokumenti predstavljaju važan dokaz o uspješno odrađenoj stručnoj praksi u inozemstvu i bit će im dragocjeni prilikom daljnjeg školovanja i zapošljavanja. Ostvarenje ovakvog iskustva bilo je moguće zahvaljujući sredstvima Europske unije jer je projekt u potpunosti financiran putem Agencije za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU). Sudjelovanjem u ovom projektu učenici su imali priliku raditi u međunarodnom okruženju, usavršiti svoje stručne, digitalne i jezične kompetencije, upoznati novu kulturu i steći iskustva koja će im pomoći u budućem profesionalnom razvoju. Dodjela Europass dokumenata i potvrda bila je kruna mobilnosti i simbol uspjeha svih sudionika projekta.

Slobodno vrijeme i krstarenje

 Nakon završetka stručne prakse u partnerskoj organizaciji, učenici su i u rezidenciji nastavili raditi na izradi svojeg završnog programa, pokazujući visoku razinu entuzijazma, kreativnosti i timskog duha. Iako su dani bili ispunjeni učenjem i programiranjem, učenici su s velikim zanimanjem i samoinicijativno nastavili razvijati svoj projekt, želeći primijeniti nova znanja stečena tijekom mobilnosti. Uz radne aktivnosti, učenici su imali i dovoljno slobodnog vremena za odmor i druženje koje su provodili u ugodnoj i prijateljskoj atmosferi. Posebno su se zbližili s učenicima iz Poljske koji su u istom razdoblju boravili u rezidenciji pa su zajedničko vrijeme iskoristili za razmjenu iskustava, razgovore o školovanju i kulturi te za stvaranje novih prijateljstava koja će, vjeruju, trajati i nakon projekta. Jedno slobodno poslijepodne učenici su iskoristili za nezaboravno dvosatno krstarenje Atlantskim oceanom tijekom kojeg su uživali u prekrasnim morskim pejzažima i jedinstvenom iskustvu boravka na otvorenom moru. Taj doživljaj ostavio je snažan dojam na sve sudionike i zaokružio njihovu mobilnost na najljepši mogući način – kombinacijom rada, učenja, druženja i istraživanja svijeta. Cijelo ovo iskustvo, omogućeno u sklopu Erasmus+ projekta „Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu“, u potpunosti financiranog sredstvima Europske unije putem Agencije za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU), pružilo je učenicima priliku za osobni i profesionalni rast, razvoj međukulturnih kompetencija te stvaranje uspomena koje će pamtiti cijeli život.

Razgled Malage i posjet stadionu

U sklopu Erasmus+ projekta „Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu“ broj 2024-1-HR01-KA122-VET-000235317, u potpunosti financiranog sredstvima Europske unije putem Agencije za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU), učenici Srednje škole Ludbreg tijekom mobilnosti u Malagi razgledali su grad i njegove znamenitosti. Posjetili su spomenik i muzej Pabla Picassa, stadion nogometnog kluba Málaga CF, kao i prekrasnu obalu i pješčane plaže koje su ih posebno oduševile. Kroz ove aktivnosti učenici su imali priliku upoznati bogatu povijest, kulturu i tradiciju Španjolske, što je dodatno obogatilo njihovo iskustvo i doprinijelo razvoju međukulturnih kompetencija te osjećaju pripadnosti europskoj zajednici. Učenici su tijekom boravka u Malagi imali priliku komunicirati i na španjolskom jeziku, čime su dodatno obogatili svoje iskustvo. Rado su isprobavali naučene izraze i fraze, te su sa zadovoljstvom otkrivali koliko riječi i izraza pamte iz nastave španjolskog jezika. Ova aktivna primjena jezika u stvarnim situacijama potaknula je njihovu samouvjerenost u komunikaciji i motivirala ih za daljnje učenje jezika.

 

Posjet Marbelli

 

Učenici Srednje škole Ludbreg, koji sudjeluju u kratkoročnoj mobilnosti u sklopu projekta 2024-1-HR01-KA122-VET-000235317 pod nazivom Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu, nakon radnog tjedna razgledali su Marbellu.  Marbella je grad i općina u južnoj Španjolskoj, koja pripada pokrajini Málaga u autonomnoj zajednici Andaluziji. Marbella je smještena na slavnoj Costa del Sol (sunčanoj obali).

Učenici su razgledali tvrđavu Muralla Urbana de Marbella, crkvu Gospe od Utjelovljenja (Iglesia de Nuestra Senora de la Encarnacion), prošetali centrom Marbelle (Centro histirico de Marbella), trgom na kojem rastu naranče (Plaza de los Naranjos), mediteranskim vrtom sa tropskim i suptropskim biljkama (Parque de la Almeda).  U vrtu se nalazi fontana Fuente Virgen del Rocío ispred koju su se učenici i poslikali. Učenici su mogli vidjeti desetak originalnih Dalijevih skulptura na Aveniji del Mar. Na kraju su se prošetali prekrasnim plažama Playa de Venus i Playa de la Fontanilla.

Projekt u potpunosti  financira Europska unija kroz Erasmus+ program.

#MojErasmusUspjeh

Agencija za mobilnost i programe Europske unije

_____________________________________________________

Učenici Srednje škole Ludbreg na mobilnosti u Malagi

Učenici Srednje škole Ludbreg sudjeluju u Erasmus+ projektu „Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu“ broj 2024-1-HR01-KA122-VET-000235317, koji je u potpunosti financiran sredstvima Europske unije putem Agencije za mobilnost i programe Europske unije (AMPEU). U sklopu projekta, 14 učenika u pratnji 2 nastavnika borave su u Malagi, Španjolska, gdje pohađaju stručnu praksu u poduzeću Forja Roja, specijaliziranom za razvoj rješenja u području virtualne i proširene stvarnosti. Mobilnost se odvija u razdoblju od 2. do 14. travnja 2025. godine, a organizaciju i koordinaciju projekta preuzeo je Euromind Projects. Cilj mobilnosti je razvoj stručnih, digitalnih i jezičnih kompetencija učenika, povećanje njihove zapošljivosti te stjecanje praktičnih znanja koja nadilaze sadržaje školskog kurikuluma. Prema Learning Agreementu, učenici su usvajaju znanja o primjeni virtualne stvarnosti (VR) i radu u alatu Unity te su se upoznali s korištenjem VR uređaja poput HoloLens, Oculus Rift i HTC Vive. Kroz praktične zadatke uče planirati, programirati i testirati jednostavne VR aplikacije, izrađivati grafičko sučelje i integrirati vizualne elemente. Rade u timovima, međusobno surađuju, ali surađuju i s kolegama iz Poljske. Osim tehničkih znanja, učenici tijekom mobilnosti svakodnevno koriste engleski jezik, čime će unaprijediti jezične i komunikacijske vještine, posebno u području stručne terminologije. Do kraja mobilnosti trebali bi biti realizirani svi planirani ishodi učenja definirani u Learning Agreementu. Učenici su iznimno angažirani, motivirani i odgovorni u obavljanju svih zadataka. Aktivno sudjeluju u praktičnim aktivnostima, pokazuju interes za učenje, postavljaju pitanja i traže dodatna objašnjenja kako bi što bolje razumjeli procese rada u području virtualne stvarnosti i programiranja. Njihova znatiželja i spremnost na timski rad stvaraju pozitivnu radnu atmosferu i doprinose kvalitetnim rezultatima. Mentori u poduzeću Forja Roja i partnerskoj organizaciji Euromind Projects izuzetno su stručni, predani i susretljivi te učenicima pružaju kontinuirano praćenje, podršku i jasne upute. Zahvaljujući takvom pristupu, učenici napreduju svakodnevno, od osnovnog upoznavanja s alatima i tehnologijama do samostalnog programiranja i izrade aplikacije. Kroz rad na konkretnim zadacima učenici razvijaju digitalne kompetencije, kreativnost i logičko razmišljanje, ali i međuljudske i jezične vještine jer svakodnevno komuniciraju na engleskom jeziku u međunarodnom okruženju.

 

_____________________________________________________

NATJEČAJI-ZA-ERASMUS_JS

NATJEČAJI-ZA-ERASMUS_strukturirani_tečaj

Natječaj_za_nastavnike_u_pratnji

Javni-poziv-učenicima

Prijavnica_Virtualno-iskustvo-u-stvarnom-svijetu

_____________________________________________________

Prpipremen radionice za učenike prije početka mobilnosti

Prije polaska na mobilnost, učenici Srednje škole Ludbreg sudjelovali su u nizu pripremnih radionica osmišljenih kako bi se što bolje pripremili za rad i život u inozemstvu. Održane su kulturološke i jezične pripreme tijekom kojih su učenici upoznali osnove španjolskog jezika, svakodnevne izraze i fraze te se kroz interaktivne aktivnosti upoznali s kulturom, tradicijom i običajima Španjolske. Posebna pozornost posvećena je razlikama u načinu života, prehrani, bontonu i komunikaciji kako bi se učenici lakše prilagodili novom okruženju. U sklopu priprema organiziran je i online intervju s predstavnicima organizacije domaćina – Euromind Projects, na kojem su učenici dobili detaljne informacije o pravima i obvezama tijekom mobilnosti, radnim zadacima, pravilima ponašanja, sigurnosti, prehrani i smještaju. Osim kulturoloških i jezičnih radionica, održane su i stručne pripreme vezane uz razvoj digitalnih vještina. Učenici su se kroz praktične vježbe prisjetili osnovnih i naprednih elemenata programiranja, 3D modeliranja kako bi s većom sigurnošću i samopouzdanjem mogli pratiti sadržaje stručne prakse tijekom mobilnosti. Ove su pripreme trebale pridonijeti uspješnoj provedbi mobilnosti omogućivši učenicima da se jezično, kulturološki i stručno osposobe za rad u međunarodnom okruženju, steknu potrebnu sigurnost, razviju odgovornost i otvorenost prema novim iskustvima te pokažu spremnost za aktivno sudjelovanje u Erasmus+ programu.

Pripremni posjet u sklopu Erasmus+ projekta „Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu“

U razdoblju od 1. do 5. rujna 2024. godine predstavnici Srednje škole Ludbreg – Josip Zdelar, Vanda Jezernik i Renata Flajšman – sudjelovali su u pripremnom posjetu u okviru Erasmus+ projekta „Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu“ (projektni broj 2024-1-HR01-KA122-VET-000235137). Partner domaćin na projektu je organizacija Euromind Projects S.L. (Španjolska). Cilj pripremnog posjeta bio je dogovoriti sve detalje vezane uz buduću mobilnost učenika i nastavnika, od smještaja i prehrane do rasporeda aktivnosti, radnih mjesta i kulturnog programa. Tijekom posjeta članovi tima škole obišli su lokacije predviđene za mobilnost, upoznali se s mentorima i partnerima te dogovorili aktivnosti koje će učenicima omogućiti stjecanje novih znanja i iskustava u stvarnom radnom okruženju. Predstavnici škole bili su iznimno zadovoljni profesionalnošću i srdačnošću domaćina te kvalitetom pripremljenog programa. Posebno su istaknuli toplu dobrodošlicu, organiziranost i spremnost partnera da prilagode program potrebama naših učenika. Projekt „Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu“ u potpunosti je financiran sredstvima Europske unije kroz program Erasmus+. Pripremni posjet bio je važan korak u uspješnoj provedbi projekta koji je doprinio razvoju kompetencija učenika i nastavnika, jačanju međunarodne suradnje te promicanju europskih vrijednosti u obrazovanju.

Ciljevi projekta Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu

 

1. Povećanje strukovnih kompetencija učenika stjecanjem osnovnih znanja i vještina iz područja digitalnih tehnologija potrebnih za razvoj aplikacija za virtualno okruženje.

2. Unaprijediti vještine učenika u aktivnom korištenju engleskog jezika, posebno u korištenju stručnih termina.

3.  Obogatiti strukovno znanje nastavnika kroz iskustveno učenje (job shadowing) i time unaprijediti kvalitetu odgoja i obrazovanja učenika i poboljšati njihove jezične vještine (engleski
jezik).

4. Osnažiti nastavnike osnovnim znanjem potrebnim za učinkovito korištenje alata umjetne inteligencije kako bi poboljšali svoje metode poučavanja i obogatili iskustvo učenja učenika.

Projekt u potpunosti  financira Europska unija kroz Erasmus+ program.

#MojErasmusUspjeh

Agencija za mobilnost i programe Europske unije

__________________________________________________

Učenici Srednje škole Ludbreg sudjelovat će u kratkoročnoj mobilnosti za učenike u strukovnom obrazovanju i osposobljavanju u Malagi (Španjolska). Mobilnost se provodi u sklopu projekta 2024-1-HR01-KA122-VET-000235317 pod nazivom Virtualno iskustvo u stvarnom svijetu. Projekt u potpunosti  financira Europska unija kroz Erasmus+ program.

Provedbom ovog projekta želimo unaprijediti strukovne kompetencije naših učenika stjecanjem znanja i vještina iz područja digitalnih tehnologija potrebnih za razvoj aplikacija u virtualnom okruženju. To će znanje učenici moći primijeniti kako u školskom okruženju tako i kasnije, nakon završetka školovanja, u sve zahtjevnijem poslovnom okruženju.

Dvotjedni boravak u Malagi (Španjolska) prilika je i za upoznavanje španjolske kulture i znamenitosti te za usavršavanje znanja engleskog i španjolskog jezika.

#MojErasmusUspjeh

Agencija za mobilnost i programe Europske unije