
NATJEČAJI
Obavijest o rezultatima natječaja za radna mjesta objavljenog 10.03.2022.
ODLUKA, OBUSTAVA NATJEČAJA, NASTAVNIK-ICA STROJARSKE GRUPE PREDMETA, 04.04.2022.
Poziv i pravni izvori za pripremu kandidata za vrednovanje – nastavnik-ica ili strukovni-a učitelj-ica strukovnih predmeta u strukovnom kurikulumu za zanimanje kuhar-ica, 24.03.2022.
Poziv i pravni izvori za pripremu kandidata za vrednovanje – nastavnik-ica stručno-teorijske grupe predmeta u zanimanju prodavač,24.03.2022.
Poziv i pravni izvori za pripremu kandidata za vrednovanje – nastavnik-ica ili strukovni-a učitelj-ica elektrotehničke grupe predmeta, 24.03.2022.
Poziv i pravni izvori za pripremu kandidata za vrednovanje – nastavnik-ica strojarske grupe predmeta, 24.03.2022.
Poziv i pravni izvori za pripremu kandidata za vrednovanje – domar-ica-kotlovničar-ka, 24.03.2022.
Odluka o obustavi natječaja – voditelj-ica računovodstva, 24.03.2022.
Odluka o obustavi natječaja – strukovni-a učitelj-ica strojarske grupe predmeta, 24.03.2022.
Odluka o obustavi natječaja za radno mjesto nastavnik-ica matematike, 24.03.2022.
Natječaj za popunu radnih mjesta – matematika, strojarstvo, kuhar, prodavač, elektrotehnika, voditelj računovodstva, domar, 10.03.2022.
Odluka o obustavi natječaja – nastavnik _ica matematike, siječanj, 2022.
Natječaj za nastavnika matematike – zamjena, 25.01.2022.
Odluka o obustavi natječaja - voditelj računovodstva
Obavijest o sadržaju i načinu vrednovanja
Pozivi za procjenu i vrednovanje kandidata
Natječaj za popunu radnih mjesta
Natječaj
Zapošljavamo nastavnike stručnih predmeta iz područja strojarstva, nastavnike njemačkog i engleskog jezika, nastavnika kemije i administrativnog radnika.
Poziv za procjenu i vrednovanje kandidata - pripravništvo
Natječaj za posao
ODLUKA o davanju u zakup učionica i vanjskog prostora školske radionice
Odluku o davanju u zakup učionica i vanjskog prostora školske radionice možete otvoriti OVDJE.
NATJEČAJ za davanje u zakup učionica i vanjskog prostora OTVORI
"Znanje i rad – ključ uspjeha!"
Kvalitetan odgoj i obrazovanje u sigurnom i poticajnom okruženju, međusobna suradnja i uvažavanje, primjena suvremenih oblika, metoda rada i tehnologije za stjecanje općeobrazovnih i strukovnih kompetencija.